Friday, November 16, 2012

私のアイルランドの旅行!MY TRIP TO IRELAND! (with English Translation at the bottom)




2週間、彼氏に尋ねました。フライトはすべて問題でした。長い間、飛行機うを待ちました。最初、私の町から、フライトは取りやめました。それから,ロンドン来た時、ゲートに早く走りました。ロンドンの空港は可也大きいでした。20時間に、旅行を懸かりました。苛苛させました!その後、とても疲れた!

コルクに着いた時に、彼氏はここで待っていました。一先ず、彼を見えました。お互い笑いしました。彼氏に会うことは始めたから、私の旅行はハラハラした。私たちは、彼の家にタクシーを乗りました乗りは10分ぐらいでした。家に着いた、家の辺りに行きました。ルームメートに会いました。それから、町で、晩御飯を食べました。レストランはきれいでした。私は、私の食事が嫌いでした。吃驚しなかった!知らなかったなら、私はとてもつき嫌いです。アイルランドの料理はちょっと変でした。食事をしたの後、ゴンザロは、私に町を教えました。




コルクは小さいでかわいい町です。ニューヨークの赤ちゃんみたいけど、コルクニューヨークより小さいでした。そこに要ったながら、ブリザードに行った!!!ブリザードは彼氏の当社です。彼の仕事はゲームお世わしている。私と友達込みに、たくさんな人が、ブリザードのゲームを遊んでいます。

じゃー、旅行は楽しかったです。彼氏は親切な人です。彼が好き<3!私は帰った、今は前よりもっと惚気ですね^_


For 2 weeks, I visited my boyfriend. All of my flights had problems. I waited at the airport for a long time. The flight from my first city was canceled. Then, when I got to London, I had to run to my gate. The airport in London is very big. The whole trip took 20 hours. It irritated me. After all of that, I was very tired.

When I arrived in cork, my boyfriend was waiting there. I saw him right away! We both smiled. This trip was very exciting because I was meeting him for the first time. We took a taxi to his house and that took about 10 minutes. When we arrived at the house, he showed me around and I met his roommates. After that, we went to dinner. The restaurant was very nice-looking. I didn’t really like my food though.  If you didn’t know already, I am a very picky eater.  Irish food is a little strange. After we ate, Gonzalo showed me around the city.  It was very small and cute.  It kind of looks like New York’s little baby but Cork City is much smaller than New York.  While I was there, I went to Blizzard!!! My boyfriend works there. Blizzard is a video gaming company. A lot of people play Blizzard’s games, including myself and a lot of my friends.
Anyway, My trip to Ireland was fun. My Boyfriend is a very sweet guy!<3

No comments:

Post a Comment