Tuesday, January 3, 2012

しまった!! ...Damn

昨日、私は、このブログに、書くを忘れた!!
でも。。。。前日、私は二つエントリを書きました。それは大丈夫と思います。
昨日、私も、アメバとやプログに書きました。
Yesterday, I forgot to write in this blog!!! But..I  wrote 2 entries the day before. I think that is okay. Yesterday, I also wrote on Ameba and Yaplog.

4 comments:

  1. 今日、私は漢字をしません。すべきですが、私は寝たいんです!明日、私は始まります。

    ReplyDelete
  2. しまた!! → しまった!!
    for this time, It's necessary to put small "っ".

    hmm.... Japanese is quite difficult even to me...

    ReplyDelete
  3. ”しまった!” わかった。ありがとう!!

    ReplyDelete