Tuesday, January 3, 2012

私は,仕事に戻りました。I have returned to work.

今日は、私の最初の仕事の日でした。私たちは、外に働いていました。そして、たぶん私は病気に成ります。私は少し寒いです。今晩、私は早い眠ると思います.
眠いです。
私は薬剤をもみます。そして、寝ます!

Today was my first day back at work. We worked outside so, maybe I am getting sick.  I am a little cold.  This evening, think I will go to bed early. I am sleepy. I'll take some medicine and then go to bed.

2 comments:

  1. 大丈夫? お大事に!
    How do you feel? Take care of yourself!

    ReplyDelete
  2. I'll bit correction to your message.
    外に働いて → 外で働いて
    成ります → なります
    早い眠る → 早く眠る
    薬剤をもむ → 薬をのむ

    Harambee!!

    ReplyDelete